Måndag

Idag är jag ledig och det känns väldigt skönt. Fick lite behandling av Ralf och Lunken igår för fötterna och vaderna och det känns ju idag kan jag säga. Man går inte mer än nödvändigt idag alltså, men jag tror att det kommer att bli skitbra.

Igår så öppnade jag och jobbade 9-15, sedan åkte vi direkt till samlingen inför träningen. For till Timrå för att ha träning mellan 16-18, men jag kollade bara på. Efter träningen åkte jag till Jossi en stund och sedan vidare till Ralf för att de skulle hålla på med foten och så. Sedan åkte jag vidare till ett annat ställe och kom väl hem vid halv 2.

Imorse sov jag ut länge, sedan åkte jag och hämtade Jossi som skulle börja jobba klockan tre. Vi åt toast hos henne innan och pratade lite strunt och det var skönt.

Sedan dess har jag bara slappat. Ska fortsätta att göra det också och det känns grymt skönt!

Ha en bra kväll! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0