Måndag .. igen

Tänk att jag tycker det känns som att veckorna bara flyger förbi. Jag kan inte förstå hur tiden kan gå så otroligt snabbt! Jag tycker att det känns som att det var måndag igår liksom?

För övrigt tänker jag inte lägga ner en massa energi på att skriva just nu. Men passade bara på att slänga in ett inlägg för jag vet att det är folk som är in och läser.

Jobbade 9-15 idag. Dessutom fyller lillasyrran 14 år, det är helt sjukt vad fort tiden går. Snart är man pensionär och allt! Nämen riktigt så illa är det inte, men det känns som att tiden bara rusar förbi.

Ikväll kommer nog Jossi hit och det känns bra. Alla borde få ha en lika bra bästis som jag har, för hon är verkligen grym.

Nu tänker jag avrunda, men vill bara säga att saker och ting börjar falla på plats och att det känns som att allt kommer att ordna sig, förr eller senare.

Tro om man ska ta sig en tårtbit? Det låter rätt lockande! Vi hörs!













Man kan ju säga att New Moon inte alls var tokig också.
Jake var inte helt fel han heller om man säger så, hyfsad kropp ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0