Måndag

Idag är det måndag och jag är inte alls avundsjuk på Laura och Emma som är på väg till Thailand just nu. De skulle även ta en tur till Singapore. Klart som fan att jag är avis! Men samtidigt så unnar jag dem världens bästa resa också, för det är de värda.

Jag är ledig idag och tänker inte göra speciellt mycket. Ska bara ta det lugnt, plocka lite och sedan ikväll kommer kanske Jossi hit, så det blir säkert bra. Känns ganska skönt att man är ledig till helgen också.

Träning på onsdag, fredag och söndag. Jobbar kväll på fredag så jag får se om det går att lösa, annars kan jag ju i alla fall träna onsdag och söndag. Det blir nog bra. Foten känns bra, än så länge i alla fall. Har ju känts när jag har sprungit lite osv, så får se om den håller.

Nu orkar jag itne skriva så mycket mer. Sjukt ointressant inlägg, men whatever.

Vi hörs! Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0