Tisdag

Blev en sen natt i natt vilket ledde till att jag inte ens hörde när klockan ringde på förmiddagen. Hade ställt den på klockan elva, så vaknar jag till och hoppsan, så var klockan visst fem över ett. Men det gick bra det också, började ju inte jobba förrän klockan två.

Har mått lite halvtaskigt flera dagar. Idag var det nog värst när jag kom på jobbet. Allt snurrade och det kändes som jag skulle segla ihop vilken sekund som helst. Fikade lite grann för att se om det gav något resultat, vilket det inte direkt gjorde men till slut släppte det. Känner mig helt okej nu faktiskt.

Slutade sju. Fick gå lite tidigare för jag skulle skjutsa Jossi till hon som masserar. Inte alls avis när jag släppte av henne och hämtade henne över en timme senare, nejdå. Ska faktiskt ta och boka en egen tid till helgen tror jag, det skulle inte sitta helt fel alltså.

Efter det såg jag och Jossi på oth och så. Jag fick även massage, min bästis är inte alls tokig alltså! Sedan blev det lite prat och det känns alltid skönt helt enkelt. Även om man inte pratar om något speciellt så är det nästan lika skönt som när man gör det. Helt jävla underbart kort sagt.

Imorgon är det jobb 14-19 som gäller och sedan är det träning. Skönt!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0