Tisdag

Det är tisdag och dagarna går faktiskt väldigt snabbt. Känns som att man knappt hinner blinka innan en ny vecka har rusat förbi.

Det blev sent i natt, vet inte riktigt varför. Var liksom inte trött helt enkelt och då är det ju lite svårt att komma till ro och somna. Det var kanske inte så himla lyckat, men jag tog mig upp och jobbade 10-15. Snacka om att jag mådde pyton i morse, kändes som att jag inte skulle klara av att gå till jobbet och att jag skulle behöva slänga mig i sängen direkt när jag kom hem. Det gick som tur var över under dagen och jag mår bra nu.

Efter jobbet gick jag hem och vilade lite. Såg på oth och gossip girl. En lugn eftermiddag med andra ord och på kvällen åkte jag och Jossi till Jörgen. Eftersom Madde jobbade kväll så var det bara han hemma, så jag, Jossi och Walle var där och såg på hockeyn. MoDo tappade 2-0 till 2-2 och jag är inte ett dugg förvånad, jag undrar om någon är det.

Sedan efter hockeyn var det bara att åka till jobbet. Det var personalmöte som hålls en gång i månaden och det gick väl bra. Hjälpte även Fia lite grann med matten, riktigt duktig måste jag säga. Ska även ta och hjälpa henne med lite kemi senare i veckan då jag är ledig och kan, vi får väl se hur det går med den.

Imorgon är det onsdag och då jobbar jag kväll, så jag missar tyvärr träningen. Men jag ska köra den hemma istället, innan jag går på jobbet har jag bestämt. Efter imorgon är jag ledig både torsdag och fredag, vilket känns otroligt skönt. Ska nog försöka städa lite, om jag hittar orken och sedan måste jag göra lite annat också, men det går nog bra.

I helgen blir det jobb och träningar. Bytte med Madde så att jag jobbar lördagkväll så jobbar hon söndagkväll, så kan jag vara med på träningen då också. Så det blir kväll lördag och öppning söndag, sedan direkt till samlingen. Träningen slutar klockan sex, så vi får väl se vad det blir efter det.

På måndag är jag återigen ledig och det känns inte helt fel. Sedan är det en soft jobbarvecka nästa vecka. Allt rullar på helt enkelt och även om det kan kännas segt ibland så överlever man alltid.

För övrigt är jag lite förvånad över att besöksantalet ökar här, det hade jag ju inte trott.

Nu ska jag snart se om jag kan sova, hoppas på det! Vi hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0