Torsdag

Hur skönt är det inte att vara ledig idag och imorgon, att jobba helgen och sedan vara ledig måndag igen? - Grymt skönt! Nog för att det kommer att bli mycket i helgen med träning imorgonkväll, jobba kväll på lördag, morgon söndag och träning söndageftermiddag. Men det är ändå ganska roligt att ha mycket att göra också, så slipper man sova bort hela dagarna, som jag har gjort nu..

Har funderat över att läsa upp lite betyg. Inte för att jag är missnöjd utan för att jag vet att jag kanske borde fått bättre i vissa ämnen. Ska fundera lite på vilka jag vill läsa upp och sedan får vi se hur det blir med den saken.

Dessutom har jag kommit på att jag är rätt nördig, men som tur var är jag visst inte ensam. Satt och hjälpte lillasyrran med matte häromdagen och insåg att jag verkligen tycker att matte är kul, liksom hallå. Varför vet jag väl inte riktigt, men jag tycker bara att det är roligt och vem vet, det kanske är en naturarskada? ;)

Imorgon blir det lunch med favvo och Jossi. Vi får väl se var lunchen avverkas, men det skulle väl inte förvåna mig om vi hamnar på donken, hehe. Det är ju bra det också, så slipper jag sova bort halva dagen imorgon. Sedan på kvällen blir det träning med toppengänget och efter det blir det lite mys med Carro.

Hatar faktiskt när jag drömmer, oftast i alla fall. Drömmer alltid så otroligt konstiga saker och ibland undrar jag var allt kommer ifrån. Nog för att det jag drömde i natt kanske inte var det konstigaste jag har drömt så vaknar man ändå med en lite konstig känsla. Sedan finns det ju gånger som man helst bara vill drömma vidare också, utan att behöva vakna :D

Har haft lite konstigt ont i huvudet flera dagar. I tisdagsmorse var det ju som värst, men det känns ändå helt okej nu. Kanske är det bara att man sovit konstigt och vänt på dygnet eller så är det kanske något som går. Det var ju många i laget som mådde lite taskigt i söndags.

Annars då? Jo, allt rullar på. Jag mår bra faktiskt, även om det kan gå upp och ner. Jag har fantastiska nära och kära helt enkelt och det är väl det enda man behöver. Att jag sedan tog itu med en sak igår underlättar också, så får vi väl se hur det artar sig sedan, det blir säkert bra.

Ja, nu ska jag i alla fall avrunda. Ska iväg en sväng nu och sedan får vi se vad det blir, kanske någon film eller något efter det. Ha en bra kväll! Hej :)

“A friend is one who believes in you when you ceased to believe in yourself.”



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0