Bra helg?

Ja, man kan säga att jag har haft en bra helg. I fredags såg jag på film med Sandra på dagen och det var väldigt trevligt. Det var jättelängesen vi sågs, men kändes bra som vanligt. Efter det åkte jag ut till minneslunden och tände ljus för mormor och farfar. Det kändes både och. Eftersom det varit lite jobbigt på senaste, så var det rätt tufft att åka dit, men samtidigt kändes det skönt också. Efter det åkte jag och pratade med Carro ett tag och det kändes jävligt skönt, fick ur mig lite som jag behövde få ur mig.

På kvällen var jag på bio med Jossix2 och Emma. Vi såg Beck och även om jag inte tycker att det var en höjdarfilm så var sällskapet desto bättre. Efter bion skjutsade jag hem sis och skjutsade också hem Jossi och där fick jag fördriva tiden till lillasyrran skulle hem.

Jag älskar verkligen mina vänner. Alla är unika på sitt vis och alla gör mig glad på sitt vis. Det är helt otroligt vilka bra vänner man kan ha. Även fast jag vet att jag inte är den lättaste att tas med jämt så ställer ni alltid upp, det är ni guld värda för. Ni finns där vare sig jag är glad eller ledsen och ni stöttar mig alltid. Utan er skulle jag inte vara densamma.

Igår lördag så var jag och kikade på lite fotboll på förmiddagen. Sedan på kvällen åkte jag och sis och solade. Det var rätt skönt och efter det var det filmdags. Inte speciellt bra film, men det var mysigt ändå. Slocknade stundtals under filmen också, men det kunde ju faktiskt behövas. Sov sedan också hos Jossi eftersom Viktor var bortrest.

Imorse var det upp rätt tidigt. Samling till match klockan tio på ängevallen. Sista matchen för säsongen och tjejerna gör en grym insats. Vi vinner med 12-0 och gjorde därmed 102 mål på 16 matcher. En målskillnad på +90 är väl inte heller så tokigt. Att vi dessutom kommer att spela i div4 nästa år gör inte saken sämre. Tycker verkligen om hela laget och det här kan bli hur bra som helst. Det går bra nu.

Efter våran match ilade vi upp till HSK-BIK matchen och den slutade 2-2. Verkade vara en rätt jämn match, i alla fall att döma av det lilla vi hann se. For sedan till Jossis lägenhet och tog en dusch för att sedan plocka upp Jossi och åka tillbaka till Höga för att titta på när HFF div5 spelade och dom vann ju också.

Kvällen tillbringades i Jossis lägenhet. Jossi Bönström följde med dit också, så vi beställde mat och såg på OTH när det ändå gick på tvn. På tisdag kommer början på en ny säsong av OTH och jag längtar sjukt mycket. Hoppas att det är lika bra som det alltid är.

Gud vad jag har surrat på nu. Men den som läser får väl skylla sig själv :D

Tack sis för en otroligt bra helg! :)

Nu ska jag försöka sova, hoppas att det går bra i natt! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

tack själv! <3

2009-09-17 @ 10:48:29
URL: http://josefineberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0