Torsdag

Det är torsdag, vilket innebär att det snart är helg. Jag tycker att veckorna rusar förbi en, alldeles för snabbt.

Var uppe skapligt idag, kikade på lite resor utan att hitta någon riktigt bra. Det lutar åt att det kanske bara blir en vecka istället för två och det känns väl både och. Vore väldigt skönt att vara borta två veckor och komma hem och ta nya tag, men samtidigt finns det saker som jag kanske kommer sakna för mycket. En vecka brukar ju ändå kännas rätt lagom när veckan lider mot sitt slut. Vi får se helt enkelt! Känns skönt att komma iväg bara en vecka om det är så.

Efter det åkte jag för att handla och hämta Jossi. Igår cyklade hon ut hit, men idag struntade hon i det. Kan vara klokt med tanke på att hon fortfarande känner av ryggen lite. Men hon var duktig ändå som tog sig en tur hit ut igår på cykeln, det må jag säga.

Dagen avslutades med att jobba kväll. Känns roligare att jobba nu sedan vi var på den där kursen. Uppföljningen kommer även den 28:e för våran del, så det är väl mycket därför som vi inte åkte utomlands nu i september. Det mesta gick väl bra, det brukar inte vara några större problem.

Nu sitter jag här. Har kollat på lite resor. Funderat över lite olika saker. Har inte blivit så mycket klokare dock. Det hjälper nog inte hur mycket man funderar, man får gilla läget helt enkelt.

Jag är sjukt glad att jag har kunnat sova fyra nätter på raken nu. Jag hoppas på femte raka nu i natt. Jag orkar inte om det börjar om igen, det är nog som det är redan.

Nu ska jag försöka sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0