Fredag

Igår var jag till kiropraktorn. Snacka om att man kände sig slut när man kom därifrån, även fast man inte direkt hade behövt göra något.

Hur som helst, med det han hittade är det kanske inte jättekonstigt att man har ont här och där. Förhoppningsvis får han ordning på det och att jag slipper allting sedan. Det vore ju helt klart guld värt. Med tanke på hur det kändes redan igår så har jag bara positiva förväntningar.

Idag ska jag äta lunch med Jossi och Sanna. Får väl se vad det blir idag. Blir nog en mysig stund och efter det jobbar jag 14-19 och ikväll, om man orkar, blir det nog fimmys eftersom jag inte kan träna.

Måste dock påpeka att jag inte hade en sån sund matvecka från tors-ons.. men mer behöver jag inte säga.

Jobbar kväll imorgon och förmiddag på söndag. Känns som att helgen kommer att gå ganska snabbt, men man får gilla läget. Känns segt att man kommer behöva vara på jobbet så tidigt på söndag dock, men det går säkert bra. Man får väl lägga sig direkt när man kommer hem imorgon helt enkelt.

Nu ska jag klä på mig, ta ut hunden en sväng och sedan åka. Hörs! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0