Lördag

Klockan är snart två. Jag sov ut för första gången på ganska länge idag vilket var otroligt skönt. Fast samtidigt kan jag känna att det är skönt att vara uppe lite tidigare, för man hinner med så mycket mer då.

Det har i alla fall varit en bra vecka med mycket mys. Att resan sedan blev bokad i måndag är inte fy skam. Fy fan vad jag längtar till vi åker, det ska bli så himla skönt! Ska kolla upp det där med handpenningen, hur man betalar den och så också, fick inte klartecken i det riktigt. Hade ju varit annat om vi bokat på internet, men det visar sig.

Hur som helst så blev det en mysig kväll igår med en mysig kille, vet ju att du läser ;) Såg the blind side för andra gången, så otroligt bra film.

Nu ska jag snart ta och fixa till mig lite och göra mig klar för jobb. Jobbar kväll idag vilket kanske inte känns jättekul, men det kommer säkert att gå bra som vanligt. Imorgon är det morgon som gäller, 9-15, vilket innebär att jag måste vara på jobbet runt 8 för att hinna med mig, shit säger jag bara.

Imorgon måste jag även städa. Snacka om att jag har dragit ut på det länge nu, men imorgon finns det fan inga bortförklaringar längre, det ska göras. Dammsuga, dammtorka och torka golvet, inga undanflykter.

Längtar faktiskt till ikväll när jag får slänga mig i sängen igen, wie. Men nu gott folk ska jag göra lite nytta. Hörs! Hej.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Mysig kväll blev det alltid! fick umgås och se en kanon bra film med en super mysig tjej!

Och det är något jag hoppas på att få göra om igen snart=)

2010-04-17 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0