Måndag

Den som kollar på klockan och räknar bort över en timme förstår att jag har varit vaken sedan klockan sju. Är ni inte lite imponerade ändå? Det är faktiskt jag, även om det kanske är lite olika anledningar till att jag är vaken. Man kan ju undra om det har slagit runt helt för mig!? Men lugn bara lugn, läget är nog under kontroll.

Idag tänkte jag försöka städa, bland annat plocka i garderoben så man kanske hittar lite kläder att ha på sig, plus allt annat tråkigt som dammsuga, dammtorka och torka golven. Men när jag har gjort det kommer det kännas förjävla bra alltså.

Är lite nervös måste jag erkänna, eller inte så lite heller. Men tänk om inte resan finns kvar liksom, då vet jag inte vad jag gör eller riktigt hur jag reagerar. Men fram till jag vet svaret kan jag ju städa och fördriva tiden på annat vis.

Det är sol idag också! Blir nog till att inta lite solstrålar också, även om jag var lite röd i fejjan igår. Men jag älskar när det är sol! Man blir på så himla mycket bättre humör.

Sen kan jag ju bara säga att saker inte underlättas när man knappt vet var man har sig själv. Allt vore så mycket enklare om man visste det. Även om vägen till att hitta sig själv inte är så lätt jämt, så är det alltid värt det i slutändan.

För övrigt är jag ganska frustrerad över att jag inte ens har haft min iphone i två veckor och redan har spräckt displayen uppe i vänstra hörnet, sorry Jossi, var bara tvungen. Har nog tjatat om det här en miljon gånger redan, men gjort är gjort och det var ju bara tur i oturen att det var där sprickan hamnade och inte mitt på telefon. Man får gilla läget som det så fint heter, hehe.

Nu gott folk ska jag ta mig lite fika och sedan gå lös på rummet. Håll tummarna för allt idag, är ni snälla. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0