Måndag

Ja, i natt blev det en sen natt kan jag lova. Men helt ärligt var det värt det, det är det ingen tvekan om! Sov i alla fall gott som tusan och sov ut länge.

Sedan gick jag och jobbade 15-21 och tiden gick faktiskt snabbt. Ibland tror man att tiden ska gå så himla långsamt, men så rusar den bara iväg istället och det var otroligt skönt.

Kom hem för ungefär en timme sedan och sedan dess har jag suttit framför tvn. Snacka om att man blir frustrerad på sig själv också. Satt och skulle fixa med min iphone, också behövde jag mitt bankkort för att kunde fixa en grej och så vidare, men var är plånkan? Jo på macken. Det är typiskt mig, tänker alltid att jag ska ta den, men sen glömmer jag den ändå. Får väl ta och fixa det imorgon istället.

För övrigt fick jag ett lite lustigt samtal imorse. Malin, Petra och Ida fick för sig att göra en roadtrip till Stockholm igår, tokstollar. Hur som helst ringde Petra mitt på dagen idag, också ber hon mig att kolla upp en adress, för de hittade inte var de hade ställt bilen!? Jösses alltså, roligt värre. Men de hittade ju i alla fall bilen till slut, det är ju huvudsaken.

Nu ska jag se klart Johan Falk, sen får vi se vad som händer. Antar att det blir rätt tidig sänggång eftersom jag börjar klockan tio imorgon. Jobbar till tre och imorgonkväll är det träning som gäller.

Vi hörs! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0