Onsdag

Har inte haft tid att skriva så mycket på senaste. Ber lite om ursäkt för det, eller det kanske jag inte alls gör, hehe.

Hur som helst tänker jag bara säga att jag mår bättre än jag har gjort på mycket länge och det känns så himla skönt. Jag är mycket gladare än tidigare och det märks tydligen, enligt de runtomkring. Har dessutom helt fantastiska människor runtomkring mig och det är bland det bästa som finns.

Har fortfarande lite ångest över att jag redan har lyckats förstöra telefon lite, men det är inget mer med det. Man kan ju kolla om det finns någon möjlighet att det går på garantin, men det är verkligen tveksamt. Om inte annat är det ju bara att gilla läget, för det är ju trots allt inte det värsta som hänt. Den fungerar ju precis som den ska ändå liksom.

Var till kiropraktorn idag igen. Det blir ännu ett återbesök, snacka om att det var på tiden att jag gick dit alltså. Huvudsaken är att det verkar hjälpa, för det känns mycket bättre redan. Att det sedan kostar vad det kostar får man väl bara försöka att gilla också .. Men hur som helst så hoppas jag att jag bara behöver gå dit en gång till, till veckan, så kanske jag är helt bra sedan.

Blir därmed ingen träning för mig ikväll heller. Eller jag ska ju såklart dit, men jag ska inte vara med. Men man lär sig även av att titta, så det så.

Måste till sist säga att det bara är en månad kvar till vi åker utomlands!!!! Fy satan vad skönt det ska bli. Men med våran otur skulle det inte förvåna mig om askmolnet ställer till det eller om någon annan vulkan får utbrott. Men förhoppningsvis kommer vi iväg och får en skön vecka! Vore guld värt. Jag längtar sjukt mycket nu.

Ska göra mig klar och åka nu jag. Vi hörs! Hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0