Onsdag

Imorse när jag vaknade trodde jag seriöst att jag skulle få jättehemsk migrän. Det kändes exakt som det brukar göra när jag får det. Hur som helst var jag ju tvungen att kliva upp och åka till kiropraktorn, där det kanske inte gick helt som jag hade hoppats. Hoppades att det var sista gången jag var tvungen att gå dit och att allt skulle bli bra, men nu måste jag dit åtminstone på måndag med, så vi får väl se.

Funderar i alla fall på att prova träna lite imorgon. Det är bara tre veckor kvar till seriepremiären idag, det är ju ingenting. Så vi får se, det är ju bara att köra det som går och sedan får man väl kliva av om det inte funkar mer. Man kan ju i alla fall prova, så det tänker jag nog göra.

Det märks ju att man blivit starkare i alla fall. För minsta lilla motgång förut ville man typ gräva ner sig och ligga där till allt var borta, men nu känns det annorlunda. Det känns som att jag har lärt mig att göra det bästa av situationerna även om vissa kan vara rätt kniviga. Jag har lärt mig att man inte kan fly från saker, för de kommer att jaga en ända till man tar itu med dem.

Igår kom i alla fall oth! Det är faktiskt min favvoserie. Fast jag har blivit så nördig nu så jag vet inte alls, ser fan på asmånga serier .. Om jag gör det nu, hur fasen ska det bli när man blir gammal och pensionär. Jösses säger jag bara. Men det är som tur är ganska många år kvar till dess.

På tal om ålder. Pratade med pappa om att jag kanske skulle ta motorcykelkörkort, för det finns faktiskt de jag skulle kunna övningsköra med. Till svar får jag: men är det inte bättre att du väntar till du fyller 20? Då får du ju ta tung på en gång. Jag blev alldeles chockad, men han kom nog på sig ganska snabbt han också, efter att jag dumförklarat honom, med tanke på att jag faktiskt fyller 21, inte 20 och faktiskt inte 22 heller. Det finns nog bara vissa som fattar det där med 22 ;)

Nu ska jag ta och vila lite innan det är dags för jobb. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0