Onsdag

Igår jobbade jag 10-15 och efter det grejade jag med lite annat. Åt middag och for på träning mellan 19-21. Jag tycker att träningen var grymt rolig igår och det tyckte nog de flesta andra med. När jag kommit hem blev det en dusch och gofika, innan det var dags att lägga sig.

Idag har jag sovit ut. Har precis fikat lite och ska snart byta om. Börjar jobba om ungefär en timme och jobbar fram till klockan nio. Efter det skulle jag ha varit långledig, men jag ska jobba några timmar imorgon med. Det är två hockeyspelare från modos om ska komma till macken och det ska vara lite tipstävling och grejer, så klart man ställer upp. På kvällen är det träning igen och jag hoppas att den känns lika rolig som den igår.

Hur som helst så är jag ledig fredag, lördag, söndag och måndag efter det. Känns som att det behövs nu måste jag säga. Känns som att jag har jobbat väldigt mycket på senaste, men om det är så eller om det är lite inbillning vet man ju aldrig. Men i mars jobbade jag faktiskt mer än jag brukar.

Det märks att det har varit mycket på senaste faktiskt. Har alltid en massa serier som jag brukar se, men inte hann jag se dem förra veckan inte. Men det är väl bra på sitt sätt, då har man ju dubbla att se nu, hehe.

Nu ska jag ta och slappa lite innan jag går på jobbet. Vi hörs! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0