Söndag

Dagarna flyger förbi och det som finns kvar av min långledighet är morgondagen. Förhoppningsvis blir det en bra dag. Resterande dagar av min ledighet har varit bra de också.

I fredags var jag och Jossi och käkade lunch och gick på resebyrån och kikade på lite resor. Bestämde dock inget, men det blir nog bestämt imorgon om vi har tur. Vore så sjukt skönt att komma iväg.

På kvällen var det träning nere i Timrå som gällde och den gick hyffsat. Måste dock kolla upp mitt jävla ben, även om det funkar helt okej när man är varm och så vidare. Ska ringa till Löfvander imorgon. Förhoppningsvis trollar han lite så är det bra sedan.

I lördags var jag och åt tårta hos Madde, som fyllde 23 år. Det bjöds på både smörgåstårta och vanlig tårta plus en massa annat, riktigt gott måste jag säga. Efter det fick jag skjuts av Jossi och Viktor till Jossi, där kvällen spenderades. Jag var även där hela dagen idag också, så det har varit en bra helg kort och gott.

Ska ta och lägga mig nu tänkte jag. Ska upp och städa imorgon och sedan ska jag åka till stan och vi ska på resebyråm och förhoppningsvis hitta en resa som vi kan boka. Blir det inte så blir jag fan tokig, för då ska det inte annat än jävlas. Jag känner själv att jag behöver komma bort och det säger alla andra med, så det är nog dags.

Kanske man ska glutta på vampire diaries först, man är ju trots allt ledig imorgon. Sov gott! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0