Söndag

Gott folk, det är verkligen dags för sängen nu vill jag lova. Med tanke på hur speedad jag var i natt och hur tidigt jag klev upp imorse, så vore det bra att lägga sig nu när man ska upp tidigt igen. Fattar inte hur mycket jag kan prata ibland, det är ju helt galet.

Hur som helst så har jag jobbat idag, 9-15, vilket innebar att jag var tvungen att vara på jobbet strax efter klockan åtta. Men det gick faktiskt bra, jag hann till och med fika lite frukost innan jag var tvungen att gå ner på jobbet. Sedan gick tiden faktiskt väldigt snabbt och klockan elva fick jag sällskap av Jossi. Så jobbade vi fram till tre och då kom Madde för att jobba kväll. Det är skönt att tiden går snabbt när man jobbar.

Efter det försökte jag vara lite effektiv och skulle städa. Blev inte så mycket gjort, utan hade istället viktigare saker för mig. Senare kom Jossi och Viktor också blev det middag här. Efter det tänkte jag städa klart, men drog ut på tiden också dök något nytt upp. Nu har jag i alla fall städat klart. Dammsugit, dammtorkat och torkat golvet som planerat, känns skönt.

Betalade också in handpenningen för resan. Den skulle vara inne senast imorgon, så tog det säkra före det osäkra och betalade nyss.

Imorgon måste jag komma ihåg att ringa några samtal. Om jag kommer ihåg det eller inte återstår väl att se, hehe.

Nu blir det sängen, snacka om skönt, om man somnar direkt vill säga.. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0