Söndag

Nu när jag skulle skriva rubriken höll jag på att skriva "Lördag", herregud alltså. Det är inte så illa som det låter faktiskt, utan det är väl för att det här inlägget mest kommer att handla om gårdagen.

Igår klev jag upp runt elva, även fast jag var vaken ganska mycket tidigare. Det är så himla skönt att ligga och dra sig. Då blev det lite fika, en sväng ut med vovven (fast jag inte behövde ta henne) och sedan begav jag mig till stan.

Plockade upp Jossi och åkte på stan för att inhandla saker inför kvällen. Inhandlade även några tabletter som ska hjälpa en från att bränna sig så lätt, de brukar faktiskt fungera ganska bra, så jag ska ta och börja äta dem nu tänkte jag. Efter det for vi och lämnade grejerna hemma hos Jossi och Viktor där kvällen skulle spenderas.

En lyckad kväll tycker jag. Trevligt sällskap och roliga spel. Sedan blev det en tur ner på krogen där kvällen avslutades. Fick sedan skjuts hem och det var väldigt tacksamt. Träffade mycket trevligt folk igår faktiskt.

Nu ska jag ta och städa lite. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0