Söndag

Ber om ursäkt att jag inte har skrivit på över en vecka! Det måste nästan vara rekord förutom när jag var utomlands osv. Men jag har faktiskt haft fullt upp hela tiden och inte orkat sitta här speciellt mycket, därav inget inlägg.

Hur som helst har veckan som gått varit bra. Har tränat, jobbat och umgåtts med fina människor. Förra lördagen blev väldigt lyckad dessutom, även om söndagen var raka motsatsen. Däremot var det lätt värt det, för det blev en väldigt rolig kväll hemma hos Nolle.

Har varken lust eller ork att försöka sitta och klura ut vad jag har gjort varenda dag sedan i lördags, så jag tycker att vi hoppar till gårdagens lördag istället.

Klockan 11.45 var det samling på ängevallen inför årets första träningsmatch. Vi åkte ner till Västhagen för att möta Sundsvalls DFF, eftersom Söråker blivit tvungna att säga ifrån sig matchen pga för lite folk. För första gången spelade jag mittback, vilket ändå kändes helt okej, även om vi gjorde en usel första halvlek och vi gick till halvtidsvila med 3-0 i baken. Andra halvlek var betydligt bättre än första och den vann vi med 2-1, vilket ledde till att slutresultatet hamnade på 4-2 till Sundsvall, som var duktiga.

När jag kom hem köpte jag med mig donken till middag. Efter att ha ätit och tagit ut hunden åkte jag in till Emma och hade en mysig kväll med helt underbara människor. Passade även på att träffa andra underbara människor och köra lite folk också, en bra kväll helt enkelt.

När jag kom hem var klockan rätt mycket, så det var inte så mycket annat att göra än att försöka sova. Skulle börja klockan elva idag och jag är glad att jag inte drack igår, för då vet jag inte hur det skulle ha slutat. Så seg som jag var imorse, det har jag nog nästan aldrig varit tidigare.

Jobbade i alla fall 11-18 och det gick heltbra. Tiden gick faktiskt snabbare än jag väntat mig.

För övrigt måste jag ju bara tillägga att vi kan lägga en till kändis till samlingarna på macken, Börje Salming var nämligen in på macken i fredagsmorse, tyvärr var ju inte jag där, men det är ju roligt ändå.

Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0