Tisdag

Igår blev det en bra dag. Resan blev bokad! Så himla skönt att det äntligen är klart, med tanke på allt strul som har varit. Så den 21 maj bär det av till Turkiet en vecka! Ska bli skönt att komma bort och koppla av lite. Att vi åker från Sundsvall gör det ännu skönare, eftersom man i princip är hemma direkt när man väl landar.

Igår blev det till att sitta ute och njuta av solen hela dagen. Det var hur skönt som helst och det känns ju i ansiktet idag kan man ju säga. Man börjar nästan fundera på hur otroligt stark solskyddsfaktor man kommer behöva ha när vi far, men det löser sig såklart. Det är väl mest att man är ovan att solen är framme så mycket som den har varit nu.

Nu ska jag däremot ta en dusch och sedan gå på jobbet. Träning ikväll 19-21 och efter det är det jobbmöte som gäller. Fullt upp med andra ord.

Att rummet ser ut som ett bombnedslag gör det ju inte direkt lättare. Skulle behöva städa, men det kommer jag inte att hinna göra idag.

Idag lyckades jag i alla fall med att ringa och boka tid hos kiropraktorn. Snacka om att man kände sig klantig igår. Vi behöver inte gå in mer på det, men nu är det bokat och klart. På torsdag får man kanske lite ordning på benet alltså.

Nu ska jag ta en dusch och göra mig klar för jobb. Jossi kommer snart och ska sätta sig och glassa lite i solen innan hon börjar jobba klockan tre. Så nu kilar jag! Vi hörs! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0