Hoppsan..

Satan vad längesen det var jag skrev här. Har faktiskt påbörjat inlägg några gånger men har efteråt insett att det inte var något vettigt att skriva.

Har i alla fall semester. Andra veckan har precis börjat. Visst är det skönt, men samtidigt är det himla surt att det är så dåligt väder. Det blev inte helt som man hade tänkt sig alltså, men det kommer väl kanske lite finare dagar framöver.

Hur som helst så kommer jag inte jobba något mer på macken nu innan jag åker. 30 augusti kommer jag att vara i Umeå och på börja pluggande. Jag som är så velig vet väl inte riktigt om jag har valt rätt och sådana saker, men man måste ju prova, annars kan man ju inte veta. Så jag tänker prova och ge det en chans, så får vi se hur det går med det. Hemma finns ju alltid kvar, om man skulle vilja komma hem.

På måndag far jag till Stockholm en vecka. Vad som händer där återstår att se. Funderingar på allsång på skansen på tisdagen i alla fall och på onsdagen ska vi ta en dagskryssning till Åland och tillbaka. Det är vad som är tänkt såhär långt, sedan får vi väl se vad det blir mer förutom det.

Det är rätt bekvämt att vara ledig i alla fall, det måste jag säga. Hoppas att ni har det bra! Heja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0