Lördag 28 augusti

Hej hopp!

Kvällen igår blev riktigt lyckad om jag får säga det själv. Ja, vissa saker kunde ju kanske ha undvikits, men överlag var det en grym sista kväll med tjejerna innan jag åker.

För de som inte har hängt med åker jag till Umeå imorgon. På måndag börjar skola samt nollning. Det är delade känslor som man kommer att åka upp med. Det känns väldigt spännande dock och det känns som att det kommer bli riktigt roligt. Idag är det mycket positiva tankar, men det slängs om snabbt när man inser hur mycket man kommer att sakna alla här hemma och så vidare. Men allt kommer att lösa sig, på ett eller annat vis.

Trivs jag blir jag ju såklart kvar där. Men det känns skönt att veta att om jag inte skulle trivas så är det bara att komma hem igen. Det finns inga måsten när det gäller det här och det är det som gör att det känns rätt avslappnande nu ändå. Just för stunden känner jag mig inte nervös, men det kommer väl att komma imorgon när man åker.

Som sagt, trevlig kväll igår. Otroligt underbara vänner har jag, men det visste jag sedan tidigare. Det var roligt att det var så många som kunde vara med igår också. Det känns som att det är vänner för livet som man har införskaffat och det känns väldigt tryggt.

Vi ska försöka komma iväg runt 9 imorgon. Slipper åka buss upp helt själv. Syrrorna, alla tre, ska åka med. Det känns bra, så man kommer rätt och så utan något krångel. Det känns lovande att bo med Linnéa också, hon ringde för en stund sedan och hon lät verkligen positiv hon också. Det är med en bra känsla i magen jag avslutar det här inlägget, trots att det kanske kommer kännas jobbigt sedan.

Hoppas att ni har det bra! Nästa gång vi hörs är jag på plats i Umeå.

Ska försöka bli bättre på att lägga in bilder. Lovar.

Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0