Tisdag 24 augusti

Jag är värdelös på att skriva här just nu, jag vet det och jag ber om ursäkt för det till er stackare som är in här varje dag. Hur som helst så har jag haft 3 veckors semester nu. Hur många soldagar fick jag? Två kanske. Det är faktiskt inte riktigt rättvist att de som hade semester i början av sommaren hade kanonväder i hela 3 veckor och jag får ynka två dagar!

Trots vädret har jag ändå haft en bra semester, som avslutades i Stockholm veckan som var. Det blev en dagskryssning, en hel del shopping och inflyttningsfest bland annat. Det var skönt att komma hemifrån ett tag, man blir som mer avslappnad då.

Vissa saker är så otroligt frustrerande i livet. Det är sanslöst egentligen. Jag tänker inte ens skriva ner mina tankar just nu, för det skulle bara orsaka problem. Jag blir väldigt sällan arg, jag är mer den som blir besviken och irriterad. Jag tror nästan inte att någon runtomkring mig har sett mig förbannad. Jag har insett att det kanske inte så bra jämt, eftersom det blir fel. Istället för att låta ilskan visa sig sväljer man typ den och låter det vara okej. Men det är liksom sån som jag är, det är ju inget jag kommer att kunna ändra på i första taget.

Nu ska jag iväg på träning i spöregnet, kanske inte det roligaste, men måste hinna ut innan jag drar till Umeå, säga hejdå och grejer.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: trogen läsare

har du inte lust att lägga in lite bilder nångång?=)

2010-08-26 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0