UMEÅ

Tjena! Det är mycket som händer just nu. Många intryck som ska smältas och mycket information som ska tas in. Det innebär att jag nog kommer vara ganska off här. Ska såklart försöka uppdatera er om vad som händer och sker i mitt liv just nu, men det kan bli lite knivigt.

Kom upp till Umeå igår. Mina snälla systrar körde upp mig och mina grejer hit. Får bo hos Linnéa, en kompis + jobbarkompis, som verkligen är toppen. Hon har en tvåa och eftersom jag har varit lite osäker hela tiden på vad jag vill och så vidare, så det är perfekt att man slipper krångla en massa med boende på sidan om.

Det som känns skönt är att min familj, min bästis och mina vänner stöttar mig enormt. Känner jag att det inte kommer att fungera så finns alltid hemma kvar och ingen kommer tycka illa om mig ifall jag skulle komma hem igen. Just nu är det väldigt känsligt, har varit det några dagar. Men nu när jag väl är här måste jag ju ge allt en chans, annars är det ju helt meningslöst.

Vi har en stor klass, på säkert strax över 90 pers. Känns ju som att det kommer att bli spännande att se hur många man kommer att hinna lära känna. Det är inte direkt många som man kan namnen på ännu i alla fall. Vi kommer ju delas in i två grupper, så det blir väl lättare att komma i kontakt med fler lite närmare då.

Ikväll börjas det med nollning, två veckor framöver. Får se om man kommer att orka vara med på allt, allt kommer att vara så intensivt och det är nog slitsamt i och med att skolan kommer att dra igång samtidigt. Det är lite synd att de inte la nollningen lite innan man skulle börja plugga.

Nu ska jag försöka fixa lite käk. Sedan slappa lite fram till det är dags att ta sig ner till skolan igen, för att lära känna lite folk.

Till Jossi, bästis, tack för allting! Du betyder så otroligt mycket för mig, du är bäst!

Vi hörs! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0