A very good day

Idag har det varit en riktigt bra dag faktiskt. Somnade sent som vanligt men klev ändå upp och duschade och gjorde mig i ordning. Sedan plockade jag och lillsis upp båda Jossi:sarna och åkte till Birsta. Väl där hittade jag inte ett skit. Men så blir det väl alltid när man har tänkt att man ska unna sig att shoppa lite.

Efter Birsta bar det av hit hem för paketlek och lite spel. Så jag, Jossi, Fia, Madde, Jörgen, mamma, pappa och bönan tävlade om paket och jag vann faktiskt rätt mycket idag :D För ovanlighetens skull. Bland annat vann jag en stor sparbössa som det står "Holiday fund" på. Så det är bara att börja slänga i slantar i den, så får man se när man kan resa iväg :)

Hur som helst så har jag haft en bra dag med fina människor och det gör mig glad. Imorgon är det jobb som gäller och om vädret tillåter och det inte är för kallt blir det kanske pulkaåkning imorgon kväll! Det var väldigt längesen jag åkte pulka .. så det och lite fika låter inte helt fel =) Vi får se vad som händer :)

Nu ska jag snart ta och försöka sova, även fast det känns svårt. Klockan åtta ska jag vara på jobbet och det brukar gå bra när man väl klivit upp :) Vi hörs! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0