Fredag

Igår kväll när jag gick och la mig tänkte jag att jag inte skulle kliva upp idag. Jag tänkte att jag bara skulle ligga kvar i sängen och försöka att slappna av och inte tänka någonting alls.

Självklart klev jag ju upp ändå. Har dock inte gjort många knop idag. Såg på the vampire diaries och dregglade lite grann. Nu ikväll har jag kikat på idol.

Jag måste bara säga det, Damon i the vampire diaries, han är fasen inte att leka med. Han är nog den som jag tycker är snyggast nu, helt klart. Jag skulle lätt kunna sätta mig och titta på klipp med honom nu, så grymt jävla snygg.

För övrigt tror jag att mamma tycker jag har lite att göra. Fick nämligen broderi grejer av henne. Började med det idag och redan efter en liten stund tänkte jag klippa sönder allt och slänga det, men skam den som ger sig. Nog fan tar det tid i alla fall och det är väl bra om man ska fördriva tiden. Vet att det låter lite tantigt kanske, men det är faktiskt rätt roligt att ha något att hålla på med ibland, typ som korsord.

Nu har jag slagit mig ner i soffan. Rätt nöjd med att Jay och Minnah är i final. Sorry Josse, men jag tycker att det var rätt att Olle åkte ikväll. Vet inte riktigt om jag ska ta och slå på en film eller något nu, för jag känner mig inte riktigt trött och jag har både en chipspåse och trocadero som sällskap, det låter väl rätt okej? :)

Idag har jag varit på bra humör och jag känner mig glad ikväll :) Saker är inte alltid som man tror och man får försöka se på vissa saker ur andra synvinklar ibland. Alla är inte lika och det är väl tur det :)

Vi hörs :) Puss



Ge mig..

Kommentarer
Postat av: Jossse

Åhhh jag gråter typ för att han åkte ut! Det känns så orättvist att Olle nästan blev sparkad från Idol för att han hade levt om på hotellet medans Jay sjäääälvklart får vara med trots att han knarkar... Menmen, livet är inte alltid rättvist. Nu hoppas jag att MINNAH vinner! :)



KRAM vännen :)

2010-12-04 @ 10:02:21
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0