Jävla snö..

Det är helt sanslöst vad det snöar, ska det aldrig ta slut? Så fort man har skottat eller sopat av bilen så blir det snö direkt. Har det inte avtagit till imorgon får jag nog allt ta buss till stan när jag ska luncha. Det vore så mycket skönare om man kunde ta bilen dock, för jag har lite andra saker jag måste fixa också.

Snart är det jul också. Det är inte många dagar kvar och jag har bara en sak kvar till pappa, sen är alla julklappar klara. Jag klarade alltså inte att bli klar med alla julklappar innan julveckan, men att bara ha kvar en tycker jag är rätt bra ändå.

Imorgon verkar det även bli till att träffa Linnéa en stund. Det ska bli himla roligt att träffa henne igen måste jag säga :) Det var ett bra tag sedan sist.

Sedan så brukar man ju få frågan vad man önskar sig i julklapp och jag svarar alltid : ingenting. Däremot så uppskattar jag alltid alla julklappar sjukt mycket, även fast jag inte har önskat mig något. I år finns det dock en sak jag önskar, så vi får väl se vad det blir av allting. Jag hoppas att det blir en riktigt mysig jul i alla fall. Det vore inte helt fel om den blev lika mysig som förra året :)

Nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar kliva upp och inspektera vädret och förbereda mig för en busstur om det fortfarande är sånt här väder. Tänk att jag har lagt in hela tre inlägg idag, det måste väl nästan vara rekord för min del? Bli dock inte vana, det kan ha varit en engångsföreteelse.

Sov gott! Kramar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:51:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0