Ljusen brinner ut..

Denna fredag har jag hunnit med både det ena och det andra. Trots att det inte var min jobbardag idag så fick jag kvällspasset, eftersom Madde inte är riktigt pigg. Det gick bättre än jag trodde och min humör är fortfarande lika bra som det har varit hela dagen.

Idag har det varit en bra dag, rakt igenom faktiskt. Jag känner mig faktiskt starkare än på länge och det kanske är dumt att säga det, för då kanske man är en vekling imorgon igen. Nämen skämt å sido, jag har haft en bra dag, med ett bra humör och ett bra mående, önskar att det vore såhär jämt :)

Förresten så skrev Mohamud till mig idag. Det slår mig att jag verkligen saknar min basgrupp, mina fina vänner. Jag har bestämt mig för att åka upp och hälsa på de i Umeå någon gång efter jul och nyår, när det passar. Man kan ju se det som en liten minisemester och det är alltid lika kul att träffa dem. Jag kan ju lätt erkänna att det är de jag saknar mest av allt och det var därför det var så svårt att ta mitt beslut, för jag visste att jag skulle sakna. Men jag vet att det var rätt beslut för mig och de är ju inte borta för det, de finns kvar :)

En sak har jag i alla fall lovat mig själv när jag börjar jobba på riktigt igen, för det kommer jag att göra. Det blir inte något pluggande efter jul, utan jag tänker ta en längre paus och riktigt fundera över vad jag vill göra, sorry Josse om du hade hoppats på det andra. Jag tänker i alla fall vara stenhård på att spara pengar och inte slösa som jag har gjort tidigare. Man har slösat pengar på sånt man inte ens vet, utan de försvinner bara. Det kommer bli ändring på det, var så säker.

Hur som helst, nu har nästan alla mina värmeljus brunnit ut. Det är läggdags för längesedan, men jag fastnade framför några true blood-avsnitt och det är väl okej? Det är ju trots allt helg. För övrigt måste jag bara nämna att vår reseguide som var med på flyget ner till Egypten var hyfsat lik Alexander Skarsgård, tro det eller ej.

Sängen kallar .. See you :) Natti natti.




Kommentarer
Postat av: Josse

Du vet att vi saknar dig och att du alltid är välkommen hit!

Nu ska jag snart få åka hem och jag kunde inte längta mer! :)



PUSSKRAM

2010-12-18 @ 06:06:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0