Lördag

Igår tillbringade jag kvällen med en av mina finaste vänner - Carro. Vi såg på idol och the vampire diaries och åt gott. Jay vann och det hade jag ju redan förutspått för längesen, så det var väl ingen större överraskning. Grym röst han har den där killen. Nog för att jag måste erkänna att Minnah faktiskt var väldigt grym igår också.

Idag var det tänkt att jag skulle kika på bandy, men vet inte om det blir av eftersom det är rätt kallt. Dessutom lär det ju ha hunnit bli ännu kallare vid klockan fyra. När jag sedan ska iväg på fest så är det kanske inte helt skönt om man är som en isbit, man kanske inte är speciellt taggad då liksom.

Ja, ikväll är det alltså fest som gäller. Just nu känner jag mig inte ett dugg taggad. Kanske beror det på att jag fortfarande ligger i sängen och inte har klivit upp, eller så beror det på att jag bara inte känner för det. Men med tanke på att jag kände för det igår så ska det nog inte vara något problem utan jag kommer nog igång lite senare. Det är ju med fina människor jag ska tillbringa kvällen, det kan väl inte bli annat än grymt?

Jag har bestämt mig för att det här ska bli en bra dag, så den som tänker sätta emot och förstöra den kommer att få däng. Stephanie kommer att vara med ikväll och bara det gör ju att det inte kan sluta dåligt. Det var längesen hon var med oss, så det ska bli riktigt roligt :)

Nä, man kanske ska ta och kliva upp och ta sig en dusch, få något i magen och tagga upp inför ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0