Måndag

Det är måndag och en helt ny vecka. Det är helt otroligt att det inte ens är tre veckor kvar på hela det här året. Det betyder alltså att min årssammanfattning liksom tidigare år, snart är på ingång. Det har ju faktiskt hänt en del det här året, minst sagt. Mycket postiiva saker, överlag mest positiva tror jag faktiskt.

Jag längtar faktiskt lite till dess, men släpper det ämnet för tillfället och återkommer med det runt nyår igen.

Vad veckan har att erbjuda visar sig. Jag ska i alla fall ta och umgås med flera fina människor vilket egentligen är det enda jag har planerat. Kanske att man tar sig i kragen och börjar träna lite, det vore ju på tiden minsann. Funderar bara på att bestämma mig för antingen spegeln eller actic, det är ju inget större bekymmer än så och ändå har jag dragit ut på det över en månad. Näe, det måste jag verkligen ta tag i.

Ska även fixa de sista julklapparna. Det är inte många kvar och det ska nog gå lätt att fixa. Det gäller bara att ta sig tid och fixa det och inte skjuta på det så länge det går helt enkelt.

Imorse klev jag upp halv sju. Det är väldigt ovanligt för att vara mig. Lillasyrran skulle ju ha lucia som sagt och det är väl självklart att man ska dit och titta då. Så jag och resten av syrrorna plus bönan befann oss klockan åtta i landgrenshallen för att titta på elevernas lucia. Lillasyrran sjöng solo och hon var riktigt duktig, man blir stolt. Jag förstår inte hur hon klarade av det, det måste ha varit sjukt nervöst :) Det var faktiskt kul att vara på lucian, det var en mysig stämning.

Har inte så mycket mer att skriva just nu, utan ska ta och försöka dejta John Blund och invänta en bra dag imorgon. Kanske blir det jobb, men det verkar som att jag skulle få vara ledig, Madde mådde bättre sa hon. Dock tänker jag ändå vara förberedd ifall jag får jobba, för man vet ju faktiskt aldrig :)

Vi hörs, sköt om er!! Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0