Monday

Idag är det ännu en måndag och inte vilken måndag som helst utan den sista för det här året. Om en vecka är det år 2011 och det känns helt galet. Det här året har gått så himla snabbt, det känns som att det har sprungit förbi en.

Men jag måste säga att man har hunnit med en hel del det här året. Jag brukar ju alltid komma med en sammanfattning om hur året har varit, men den kommer om ett par dagar och inte nu :)

Idag har jag hunnit med att städa rummet. Dammsugit, dammtorkat och torka golven. Det går snabbt när man väl bestämmer sig för att göra det, det är att komma igång som är det tröga. Det är lite knepigt att det alltid är så, för man vet att när man väl tar tag i något så går det ju ändå bra. Det var samma med skolarbeten och liknande med, det kändes så himla jobbigt innan man tog tag i det och sedan när man väl börjat så gick det relativt smärtfritt liksom.

Snöar gör det fortfarande också. Inte lika mycket som igår, men ja, det snöar än. Imorgon skulle det i alla fall vara bättre väder, det verkar som att det skulle bli lite sol och så. Får se om det kanske blir till att fara till birsta över dagen och fynda lite. Imorgon, på kvällen, är det som sagt spelkväll och paketlek. Det blir nog riktigt mysigt :)

Nu ska jag ta och göra något annat och ikväll blir det nog lite mys :) Vi hörs, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0