Onsdag

Imorse när klockan ringde så intalade jag mig själv att jag skulle gå och lägga mig klockan nio nu ikväll, vilket inte kommer att hända. Men det ska i alla fall bli skaplig sänggång ikväll, ska orka upp imorgon och orka med en dag i Birsta.

Nog för att det brukar gå snabbt när jag och min bästa gör Birsta, men det kommer nog ta lite mer krafter att åka dit imorgon. Ska försöka att göra bort de flesta julklapparna nämligen. Dock kommer jag säkert att komma hem med något till mig själv med, men vadå, jag måste väl kunna unna mig själv något också?

Idag har jag jobbat några timmar och efter det så for jag en sväng till stan och lämnade tillbaka en tröja som hade ett hål. Jäkligt synd är det med tanke på att det var min favorittröja - redan. Har jag tur så finns den kanske i Birsta imorgon, det vore ju bra.

Nu funderar jag på att dra av lite på rummet. Det är inte mycket att städa så det är väl kanske lika bra att göra det nu så man slipper storstäda sedan. Jag har faktiskt varit ovanligt duktig att hålla ordning nu, det måste jag säga.

Just ja, såg på senaste one tree hill avsnittet idag också. Snacka om att jag satt på helspänn nästan hela tiden. Faktiskt så var det ett väldigt händelserikt avsnitt, inte helt fel eftersom det inte hänt allt för mycket på senaste.

Nu ska jag städa och invänta morgondagen. Det kommer nog att bli en bra dag imorgon, jag har svårt att tro något annat :) Keep in touch! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0