Onsdag

Igår var jag, Jossi och Linnéa och åt lunch runt klockan halv ett. Efter det begav vi oss till Brännaborg där Landgrens elever hade en konsert. Snacka om att det var vissa som uppträdde som kommer att kunna gå långt framöver. De två tjejerna som sjöng "My heart will go on" var nog bäst av alla, helt grymma.

Igårkväll så var det julmys hemma hos Sandra som gällde. En massa gott att fika som skumraketer, lussekatter, pepparkakor, knäck och chokladgodis, paradisask, nötter och att dricka som glögg och julmust. Det var en riktigt mysig kväll måste jag säga. Vi körde även julklappsleken. Alla köpte två paket var för ungefär 30 kr/styck och sedan spelade vi om dem, det var också riktigt kul. En hel del prat om både det ena och det andra blev det också. Kort och gott var det en riktigt fin kväll med de finaste vännerna man kan tänka sig :)

Ikväll ska vi till Laura på fika. Hon fyllde ju år igår och ska firas idag. Det kommer nog bli minst lika mysigt som igår. Det här är något som jag gillar med juletider. Nog för att det är riktigt mycket att göra och att man ska hinna träffa alla, men det är så himla mysigt att umgås med nära och kära.

Imorgon ska jag jobba, 14-20. Därefter får vi väl se vad som händer. Antar att det kanske blir julklappsbyte med bönan redan imorgon också, men det blir nog redan innan jag börjar jobba. Men visst är det väl ändå bäst att vänta med att öppna till julafton? Det tycker ändå jag, fast jag kan erkänna att jag också skulle kunna tänka mig att öppna paket tidigare. Vi får väl se helt enkelt :D

Nu ska jag ta och städa av rummet, för det kommer jag inte att hinna göra innan julafton annars. Så, dammtorka, dammsuga och torka golvet blir det nu. Sedan blir det till att skjutsa lillasyrran och plocka upp lite folk och åka till Laura.

Ha en trevlig kväll för det tänker jag minsann ha! :) Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0