Onsdag

Hej alla glada! :)

Efter lite sömn pga diverse anledningar så var jag på jobbet klockan åtta imorse. Det var nästan lite otäckt imorse, för när jag låg och snoozade drömde jag precis verkligt som att jag snoozade samma tid och allting, helt knasigt. Men det gick som sagt bra att ta sig upp och när man väl varit vaken en stund blir man faktiskt pigg :)

Jobbade fram till klockan två. Sedan dess har jag bara myst ner mig i soffan och planerat lite inför nyår och så vidare. Även fast jag inte tycker om att planera så blir det ändå ofta att jag gör det, av någon konstig anledning. Men nu har jag och Catrin pratat ihop oss om middag och så, så jag hoppas att det blir bra. 

Vi får se om alla sedan kan fira in det nya året tillsammans eller om vi får dela upp oss, men då har man ju ändå hunnit träffats och umgåtts. Det är alltid något. Men allt brukar ju lösa sig, så det gör nog även det den här gången :)

Ikväll var det tänkt att vi skulle åka pulka och jag är faktiskt rätt taggad. Vi får väl se dock hur kallt det blir och hur vädret ser ut. Tydligen har det börjat snöa nu också.

Det visar sig senare hur kvällen kommer att se ut. Imorgon blir det lunch med några trevliga vänner och sedan ska jag göra lite ärenden på stan och fixa och dona.

Nu ska jag snart äta och sedan ska jag bara mysa ner mig i soffan till några true blood-avsnitt till jag vet vad kvällens planer blir. Sköt om er! :) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0