Onsdag

Idag blir det till att jobba 15-21. Imorgon är det 8-14 som gäller och sen är jag ledig flera dagar. Funderar på att ta en tur till Birsta, om jag får något trevligt sällskap. Vore skönt att fixa bort julklapparna som sagt. Men jag vet ju hur det brukar bli när man åker ner, man hittar oftast mer saker till sig själv och kommer oftast hem med få julklappar ändå.

Just nu kan jag bara säga att jag önskar att allt skulle vara bra och vara som vanligt. Alla har sina up and downs och det är inget som ska förstöra något utan man kommer helt enkelt igen och då kanske allt är ännu bättre än tidigare.

Jag och bästis har funderat på att åka till Norge över nyår, med Linnéa. Vi får se hur det löser sig och allt sånt, det vore ju en upplevelse i alla fall. Även om det inte går så kommer Linnéa hem över jul och det känns grymt. Om två veckor är hon på väg hem och det ska bli så himla kul att se henne igen :) Och går det inte att vi åker och firar nyår där får vi kanske åka nån helg senare :)

Ibland undrar man hur fel man kan hantara saker och hur man kan säga fel saker. Jag försöker att inte säga fel saker och jag försöker att tänka efter hur jag beter mig. Ändå känns det ibland som man säger eller gör något fel som gör så att saker bara blir sjukt konstiga.

Jag kan inte hjälpa det, men vissa saker drives me crazy. Men hur det än är så är det ju så, "everything will be okay in the end. if it's not okay, it's not the end." Jag tror i alla fall på det, det kommer att bli okej i slutändan.



28 grader i Hurghada, Egypten. I Härnösand -7, jag hade hellre varit utomlands..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0