Söndag

Jag måste faktiskt erkänna att det har varit skönt att inte ha festat något i helgen. Det har bara varit en myshelg. Jobbade ju fredagskväll och efter det myste jag ner mig i soffan. Igår såg jag på handbollen på tvn, hjälpte till med skottning och på kvällen var jag med Carro.

Jag och Carro var och hyrde film och köpte massa gott att äta till. Vi beställde också mat från mini, det var gott kan jag ju säga. Hur som helst så är jag och Carro värdelös på att välja filmer när vi ska se. Vi hyrde tre stycken och hann se två stycken igårkväll och båda var faktiskt riktigt dåliga. Tur att sällskapet var bra i alla fall :)

Eftersom mamma och pappa jobbar förmiddag idag så har jag passat på att vara ute med vovven och har dessutom skottat. Det känns dock ganska meningslöst att skotta och sopa av bilen när det blir lika illa efter en stund igen. Men det är ju i och för sig alltid bra att ta lite i taget, så blir det inte så förbannat mycket sedan.

Idag blir det till att se handbollsfinalen mellan Sverige och Norge. Tror ju att Sverige kan få det tufft, men gör de en lika bra match som när de slog Norge senast så ska man nog inte underskatta dem. Det blir nog en spännande match i alla fall, som ska bli kul att se.

Nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan. Vi hörs! :) Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0