Söndag

Imorse när jag vaknade för första gången så var min första tanke att jag aldrig mer ska dricka alkohol igen. Nästkommande gånger jag vaknade tänkte jag likadant. Jag låg i sängen ända fram till klockan fyra och då tog jag mig upp, duschade och fick mat i magen. Så på kvällen mådde jag bra igen och har redan idag funderat lite över juldagen.

Kvällen igår var i alla fall helt awesome ända till vi skulle in på krogen. Vi stod i kö hur länge som helst och kom inte ens in. Allt var som bäddat för en grym kväll med en bra krogrunda, men det blev inte av. Vi var inte speciellt sugna på att betala in oss på amadeus heller, så vi gick till big boy och åkte sen hem.

Imorgon ska jag åka och titta på min lillasysters lucia. Ska väl åka härifrån halv 8, vilket känns något segt. Jag är inte speciellt trött nu eftersom jag sov så länge idag, men det ska nog gå bra. När man väl har klivit upp går det bra. Hon ska i alla fall sjunga solo, snacka om tuff tjej. Hon är väl den enda utav oss som har fått någorlunda sångröst. Ska bli spännande att höra imorgon :) Filmkameran ska jag ha hand om eftersom mamma och pappa jobbar och inte kan följa med, de måste ju få se de också :)

Nu ska jag se klart ett avsnitt av true blood och sedan försöka sova i alla fall. Hoppas att ni har haft en bra helg! :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0