Tisdag

Vaknade av att klockan ringde imorse och jag vägrade att kliva upp. Jag mådde fan asdåligt imorse (om jag får beklaga mig lite). Tung i skallen som tusan, snorig och lite rosslig i halsen. Jag somnade alltså om, låg i sängen till klockan halv två. Inte direkt mina planer inför den här dagen, men vad gör man liksom.

Som tur är mår jag bra nu, känner inte alls av något av det där längre. Alltså hoppas jag att det bara var något tillfälligt och att det inte är något som är på väg att bryta ut. Det brukar ju inte vara allt för ovanligt att jag har varit hyfsat sjuk tidigare år, vid dessa juletider.

Har suttit och läst igenom lite blogginlägg och suttit med ett rätt stort leende när jag gått igenom vissa. Bland annat när jag var i Umeå och min bästis kom upp, men också innan vi for till Egypten och så vidare. Har även kikat igenom lite textdokument på datorn som också får en att dra på smilbanden, men också får en att bli lite rörd och få en tår i ögonvrån.

Nu är det verkligen inte många dagar till Linnéa är hemma heller. Det ska bli så himla roligt att träffa henne igen! För er som inte hängt med eller kommer ihåg så flyttade ju Linnéa till Norge medan jag och Jossi var i Egypten. Det ska bli otroligt skönt att se henne igen och att hon kommer vara hemma över jul :) Visst kommer det att bli tungt att säga hejdå ännu en gång, men jag tror och hoppas att det inte dröjer länge innan vi träffar varandra igen :)



Imorgon blir det däremot inte att ligga i sängen halva dagen utan åka till stan för att göra några ärenden och träffa ett par trevliga personer. Måste även ta och ringa ett samtal tror jag, för jag börjar bli lite smått oroad över en utav mina julklappar. Ja, jag vet att det är mer än en vecka kvar, men det skadar ju aldrig att ha allt färdigt och hemma i tid.

Skulle även behöva städa rummet, men det får vi se om jag orkar göra imorgon. Nu ska jag ta och göra lite annat som att lyssna på musik, prata med trevliga personer och bara rå om mig själv! :) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0