Tisdag

Det är tisdag och en dag närmare jul. Jag skulle ha jobbat istället för Madde imorgon, men nu blev det inte så utan jag är ledig imorgon också. Det är faktiskt rätt skönt. Nog för att jag hade räknat med att jobba imorgon men jag har ju fått en del andra pass också, så det gör inte så mycket. På torsdag ska jag i alla fall jobba och på söndag, plus att jag ska jobba något pass till veckan.

Idag vaknade jag med världens magknip. Jag vet fasen inte vad det var. Jag mådde liksom inte illa eller något heller, utan det gjorde bara väldigt ont. Nu känns det dock bättre och det här ska nog kunna bli en grym dag det också :)

Ikväll ska jag julmysa med brudarna hos Nolle. Det blir massa gott att äta och paketleken. Jag tror och hoppas att det kommer bli en riktigt mysig kväll :)

Men nu först ska jag äta lunch med Jossi och Linnéa! Helt underbart! :)

Vi hörs nåt mer =) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0