Tisdag

Sorry att jag inte har skrivit på några dagar, det har bara blivit så. Skulle kunna ljuga och säga att jag har haft fullt upp så jag inte har hunnit, men så var ju inte fallet den här gången. Jag har bara inte haft lust eller ork att skriva här, för då skulle bara en massa funderingar komma ner och det skulle bli alldeles för tokigt :)

Hur som helst så jobbade jag för Jossi igår. Hon och Viktor var med om en otäck händelse i söndags så hon behövde en dag ledig. Det var kväll 15-21 och tiden gick faktiskt ovanligt snabbt och det var väldigt skönt.

Idag är det julbord med jobbet som gäller, det ska bli gott. Det blir faktiskt här hemma hos oss i år. Förra året var vi och åt på Spjutegården, men när vi väl kom dit så fanns det inte så himla mycket kvar av allt det goda eftersom vi kom dit relativt sent. Så jag tror att det blir kanon att ha det hemma, mysigt och bra :)

Har dock börja med att vända på dygnet igen. Uppe långt in på nätterna och sover långt in på dagarna. Jag vet nog vad det kan bero på, så det ska nog gå att lösa det också. Men det är väldigt onödigt att sova bort dagarna faktiskt, det inser man efter ett tag, även fast det är väldigt skönt att ligga och dra sig de där extra timmarna.

Sen om jag säger att jag saknar dig så undrar jag om du vet vem du är. Men jag säger det i alla fall, jag saknar dig, även fast man ibland kan undra varför. Ibland känns allt bara som att det är värt att låta det rinna ut i sanden och ta ett kliv framåt och fortsätta vidare, men ändå är det något som gör att jag inte gör det.
Maybe, only maybe, it's worth it in the end.

På torsdag blir det förhoppningsvis birsta med bönan. Det kan ju bli ändring pga jobb eller så, så man ska kanske inte ropa hej innan det väl är torsdag. Det vore dock skönt att komma iväg och försöka göra bort de flesta julklapparna, så man kan slappna av och bara ta det lugnt sedan. Det skulle vara bra skönt om man slapp springa sista veckan och handla något i panik för att man inte har kommit på något annat, så vi får se.

Just ja, för övrigt så var jag och klippte mig igår. Det blev rätt kort om man jämför med innan, men de som ser mig kanske inte kommer se sån stor skillnad ändå. Däremot så försvann nog allt det ljusa som hade blivit i håret efter Egypten-resan, vilket inte känns så roligt. Funderar faktiskt på att göra slingor, så kanske det känns lite bättre.

På tal om Egypten-resan så har jag ännu inte några bilder, men jag lovar att de kommer någon dag när jag har fått dem. Den som väntar på något gott .. tycker jag personligen alltid väntar för länge, men det är min åsikt.

Nu ska jag ta och städa av lite och sedan får vi se. Vi hörs. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0