Torsdag

Igårkväll var jag, bönan och Linnéa och åkte pulka i björnens backar. Eller pulka och pulka, vi åkte tefat och bob. Jävligt kul var det i alla fall och det var väldigt längesen jag gjorde det, senast måste ha varit för typ 6-7 år sedan. Det måste snart göras om igen :) Vi myste också med varm choklad (tack babe) och det var riktigt gott :)

Imorse när jag klev upp kändes det som jag hade varit med om ett bombnedslag och ännu värre var att jag kände mig som ett.  Jag hade inte ens vaknat av att jag hade snoozat i hela en timme och när jag väl kom på vad klockan var så flög jag upp ur sängen och det kändes som att jag knappt var vaken. Jag kände mig risig i hals och hade värk i nacken. Det kändes som att jag skulle bli jätteförkyld.

Nu känns det däremot bättre, även fast det inte är helt otroligt att jag har feber, mamma tyckte det i alla fall. Hur som helst så spelar det ingen roll, för jag tänker fira in det nya året med trevliga människor i vilket fall som helst. Nacken/halsen där jag tror att jag har ont sedan igårkväll är däremot kvar, men så går det när man har roligt och framförallt när vi är i farten..

Idag har jag varit och käkat lunch, gjort ärenden på stan och handlat till middagen imorgon. Nu har jag seglat ner i soffan och väntar på mat, helt färdig. Ikväll blir det inte många knop utan jag lär ligga i soffan framför tvn. Kanske blir det till att se modo-brynäs, men det ser vi :)

Imorgon innan jag ska åka iväg kommer nog min sammanfattning om det gångna året, jag har ju trots allt lovat er det. Jag brukar ju hålla det jag lovar, så jag ska ta mig tid att fixa det imorgon :)

Nu blir det käk! :) Sköt om er! :) Kramar


Vi tre som gav oss ut i pulkabacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0