Torsdag

Hello.

Idag har jag jobbat från åtta till två. Snacka om att det var segt att kliva upp imorse. Hade otroligt svårt att sova i natt så det var väl därför det var extra drygt. Hur som helst, min första tanke imorse var "fy fan för att kliva upp tidigt, tur att jag inte gör det så ofta". Nu är väl kanske inte sju - halv åtta så jättetidigt för vissa, men för mig är det definitivt det. Jag är grymt imponerad av Jossi (bönan) som ofta börjar klockan sju på morgnarna.

Efter jobbet åkte jag med pappa in till stan för lite handling och en snabbis på stan. Träffade några sushines i form av Jossi (bönan) och Carro, inte illa alltså, made my day liksom :) Sedan blev det en tur på coop och det handlades inte allt för mycket.

Väl hemma så åt jag middag och sedan kom Viktor (syrrans kille) förbi och hjälpte mig med att få upp min spegel och tavellist som har stått i snart ett halvår, om inte mer. Så otroligt bra kille han är den där Viktor. Tror nästan att jag ska önska mig en sån i julklapp, är det någon som fixar det? Thanks.

Nu tänkte jag faktiskt städa av lite snabbt innan det blir till att kika på hockey. Idag är det Modo-Södertälje som vinner och jag måste säga att blir det inte vinst utan en urusel match så kastar jag in handduken och ser på någon film eller något istället.

Har faktiskt tagit mig i kragen och beställt klipptid också. Det är fan på tiden måste jag säga. Om jag berättar när jag klippte mig senast skulle det finnas risk för hjärtinfarkt hos vissa, så vi hoppar över det. I alla fall så ser det ut som jag plattat håret så fort jag sovit med blött hår eller duschat dagen innan och vaknar morgonen därpå. Det är skandal och det är tur att det åtgärdas på måndag.

Nu gott folk ska jag bara må :) Fast först - städa. Tur att det kommer att gå snabbt eftersom jag städade i tisdags med, hehe. Vi hörs, sköt om er och må så gott :) Puss och kram!



mina sunshines :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0