Ännu ett guld!

Vet inte om jag ens skrev något om Kallas guld imorse. Det måste jag ju såklart göra nu. Snacka om att jag satt och följde loppet igår. Sa till pappa att det kunde bli lite ostadigt i sista backen, så när hon kommer dit och får lite problem ställer jag mig upp och sätter mig inte förrän hon kommit ner. Det är fan känsla. Och vilken jäkla känsla när man ser glädjebilderna efteråt, man blir rörd!

Sen nu då, Björn Ferry. Efter damernas lopp när man var lite uppgiven säger pappa: Ferry tar guld! Det trodde jag inte, men se hur rätt han hade. Grym känsla att följa sista skjutningen, alldeles hoppande framför tvn.

Dock blir jag så otroligt förvånad. Hur kan arrangörerna och funktionärerna göra så pass fel när de ska släppa åkarna i starten? Jag förstår helt enkelt inte. Först i damernas lopp och sedan i herrarnas. Nu vet man ju inte om det hade gjort någon skillnad, men det är i alla fall frustrerande. Det ska liksom inte hända, i alla fall inte i ett OS. Dock är ju alla människor, men i alla fall.

Har även sett one tree hill nu ikväll. Jag kommer nog aldrig sluta älska den serien alltså, så jävla grym.

Nu ska jag glädjas vidare åt guldet och åt hur jävla skön Ferry är! Snacka om skön intervju efteråt. Jag lider även lite grann med ACO och Helena Jonsson.

BYE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0