Hoppsan

Jag ju att jag inte skulle lova att jag skulle skriva oftare. Se hur det blev minsann. Senast jag skrev var i tisdags, det var ju inte igår direkt.

Helt seriöst måste jag säga att det ska bli så himla skönt att vara ledig denna helg! Känner mig riktigt glad för det faktiskt. Ska ta och sova ut imorgon, sen blir det en tur till stan för några ärenden. Efter det ska jag väl bara vara hemma och mysa, eftersom jag gjorde bort all städning idag, lucky me. På kvällen blir det middag och spelkväll med tjejerna, det kommer bli grymt. Nolle slutar halv tio, så hon dyker in då.

Nu tror jag att jag helt seriöst kan säga att det dröjer ett tag innan jag går ut igen. Fast jag tänker inte lova det heller, för man vet ju faktiskt aldrig. Det kan väl hända att det dyker upp något som gör en sugen, men just nu är jag inte ett dugg sugen och det känns skönt.

Ikväll var jag och såg Snabba Cash med Jossi. Efter all kritik man fått höra så kan jag säga att jag tycker att den var bra, men inte så bra som jag kanske hade hoppats på. Helt klart sevärd måste jag åtminstone säga.

Släppte av Jossi efter bion och sedan hamnade jag hos Nolle. Kom nästan precis hem därifrån. Det blev prat om både det ena och det andra och en del gott att äta och dricka också. En bra kväll helt enkelt.

För övrigt fick jag besök av Helena idag på förmiddagen. När jag blev väckt och hörde vems röst som stod i dörren när mamma öppnade, så intalade jag mig själv att det var omöjligt att det skulle vara Helena. Det var det inte, för det var hon helt enkelt. Blev lite småprat, sedan var hon tvungen att åka. Hon skulle på begravning stackarn och det var därför hon var hemma. Tror hon skulle åka tillbaka igen redan imorgon.

Nu då? Näe, jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva. Ska ta och borsta tänderna och plocka ur linserna, sen ska jag ta och krypa ner i min renbäddade säng! Det ska bli så himla skönt!

Ha en bra helg om vi inte hörs mer, för det tänker jag ha! KRAM

ps. Kom på varför jag inte velat skriva så mycket, för min blogg har något jävla SÄRFEL. Måste finna felet, annars dröjer det länge som fan, det kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0