Måndag

Det är måndag och jag har legat i sängen hela dagen. Snacka om att en förkylning och lite feber kan få en att må risigt. Igår var jag fast inställd på att jobba när mamma frågade, men imorse kändes det inte lika bra alltså. Dundrande huvudvärk gjorde att jag inte ens kunde somna igår, helt sanslöst.

Men nog om detta, man har inte dött av förkylningar förut, så det kommer ju inte hända nu heller.

För övrigt är min blogg fixad!!!! Hur vet jag inte, men hade fått mail av blogg.se idag och då skrev hon typ hur jag skulle gå till väga, sen när jag kommer in nu så är det som vanligt igen? Crazy.

Mamma och pappa var ju på ombudsgala för svenska spel för ett tag sen. Idag ringer de mamma och säger att hon har vunnit en tävling. Vinsten? Ja, en hockeyprofil kommer att vara på macken tillsammans med några från svenska spel. Det blir ju en modoit såklart och både jag och Jossi har tjatat på att hon måste välja FOPPA! Inte för att man vet om han skulle komma, eller om de skulle kunna få hit honom, men fatta hur grymt det skulle vara! Duktig morsa. Näe, jag säger det, hon måste säga att hon vill ha hit Foppa, hon blev ju så himla ställd när hon fick frågan, så hon får så lov att säga det nästa gång.

Näe, det blev inget jobb idag som sagt. Tur att vi har hemma som kan hoppa in och jobba. Får se om jag jobbar imorgon, mår jag bättre så kan jag ju göra det. Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag gå upp och prata lite med mamma och lillasyrran. Övertala henne att det är foppa man måste välja ;) Vi hörs! KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0