Måndag

Även att jag höll på att börja det här inlägget med att döpa rubriken till "söndag". Det märks att det börjar bli dags att försöka sova. Just nu är jag faktiskt skapligt trött, så jag hoppas att jag kommer att kunna somna på en gång.

Idag klev jag upp innan tolv, vilket var helt okej för att vara mig. Började med att ta en dusch. Sedan drog jag av lite på övervåningen sedan gårdagskvällens bravader. Det mesta röjde jag och Jossi undan igårkväll, men jag fixade det sista. Dammsög även hela huset, kände mig duktig faktiskt.

Efter allt städande drog jag på jobbet. Jobbade 15-21 idag. Det gick hur bra som helst och jag jobbade med Emma, det är inte allt för ofta måste jag säga, men det var roligt. Tiden gick ovanligt snabbt måste jag säga.

Åter till gårdagskvällen. Tjejerna anlände väl strax efter sex någon gång. Då var det bara att börja med maten. Det gick snabbt att fixa eftersom vi var så många. Tacos blev det och det satt himla fint måste jag erkänna. Var faktiskt längesen jag åt vanlig tacos, eller ja, inte nu längre, men ni fattar.

Efter middagen blev det massa spel och skratt. Började med någon musiklek och den sopade jag och Emma hem, lätt! Näe, kanske inte helt lätt, men till slut så. Det var minsann himla roligt måste jag säga, det kommer jag definitivt köra igen.

Efter det blev det "med andra ord" och där vann ju tyvärr inte jag och Emma, vilket var lite surt. Med lite flyt hade vi vunnit, eller rättare sagt om Jossi och Laura inte fått så många tjuvar ;) Näe, ska inte vara sån, det är väl kul att de också fick vinna.

Kvällen avslutades med "stad, land och rike" och där blev man bara tvåa. Dock hade Nolle och Carro redan lämnat huset då. Men Emma vann det också tror jag, hon hade en bra kväll minsann!

Haha, fan vad nördig jag låter. Låter typ som att jag sitter och skriver värsta matchreferaten, men skyll er själv om ni läser ;)

Nu ska jag ta och dricka upp mitt te, varva ner och försöka sova. Börjar jobba klockan 10 imorgon, så vore ju inte helt fel om man somnar lite tidigare än vanligt.

Ovanligt glatt humör idag, snacka om skönt! Vi hörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0