Onsdag

Jag måste bara skriva ett inlägg och erkänna att jag älskar Dell supporten. Det var nästan så man blev kär i han som hjälpte en. Nämen, helt seriöst, de var riktigt trevliga och hjälpsamma.

Låter som det är något löst inne i datorn och förmodligen är det något vid fläkten och det kan man inte bli guidad över via telefon. Så jag ska få en box som jag kan skicka datorn i så ska de byta den där fläkten. Skulle ta upp till två veckor, det är väl inget att gnälla över. Tur pappa använder sin dator så sällan, hehe.

Näe, känns som att det är lika bra att skicka in den. Även om det inte är några problem nu förutom att det skramlar lite ibland, så känns det som att det är bra att byta innan det händer något som kanske förstör något.

Var en sväng på stan idag, fixade Jossis present. Tror fasen det är första gången jag är ute i god tid med något, känner mig rätt duktig på så vis, nu är det ju bara att hoppas att det blir bra med. Sedan åt jag, sis och Sanna lunch på rutiga. Vad jag åt kanske jag inte skulle behöva skriva, men jag gör det ändå, tex-mex tallrik, gott alltså. Alltid trevliga luncher med dessa två, det måste jag säga.

Efter det bokade jag en klipptid, imorgon halv elva. Det blir ju bra, för jag måste en sväng på Erikshjälpen också, så det blir ju riktigt bra timeing. Börjar jobba klockan två också, så allt kommer att bli sååååå bra. Hoppas bara att Erikshjälpen har det jag söker, vore ju great.

Mår inte helt hundra idag heller, men man får väl slå emot skiten istället för att bara ligga hela tiden. Ikväll antar jag att det blir till att titta på lite OS också. Annars får vi se vad det blir för något, låter väldigt lockande att faktiskt just ligga i soffan ändå. Vi får se! Har i alla fall gjort någon nytta idag.

Ha en bra kväll! Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0