Onsdag

Det är onsdag och otroligt fint väder. Det är synd att det är så himla kallt bara. Var nyss ut en sväng med hunden, det blev inte så himla länge, tror inte att hon heller tycker om kylan.

Nu ska jag snart åka och äta lunch med Sandra. Vi har bestämt det sedan en tid tillbaka, men det är alltid något som har kommit i vägen, så nu tänkte vi passa på. Jag börjar inte jobba förrän klockan tre och hon är ledig, så det passar ju alldeles utmärkt. Ska även passa på att göra något ärende på stan när jag ändå är där.

Efter att ha jobbat kväll ikväll är jag långledig! Börjar inte jobba igen förrän på tisdag och det känns helt fantastiskt måste jag säga. Det finns inte mycket att klaga på där inte. Ska väl göra lite nytta på rummet och så vidare, så allt blir klart, men vi får väl se hur det går med de planerna.

Imorgon ryktades det om birsta, det vore nice. Löning imorgon och det vore ju inte helt fel om man kunde åka ner då och shoppa lite. Får väl se hur det blir som, men det lutar i alla fall åt det just nu. Skulle nog behöva införskaffa lite kläder och kanske någon tavla och så till rummet. Det visar sig vet ni!

Ber om ursäkt för gårdagen. Hade inte världens bästa dag minsann, men sedan blev den bättre och bättre, tur det alltså!

Nu ska jag ta och dricka en kopp te, sedan ska jag åka. Ha en bra dag, för det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0