Onsdag

Idag har jag faktiskt inte så himla mycket att skriva, men jag tänkte ändå slänga in ett litet inlägg.

Sov bort hela förmiddagen, tog mig upp och fikade för att sedan gå till jobbet. Jobbade 15-21 och det gick väl bra. Tiden gick jättesnabbt fram till sju då Jossi gick, men det gick väl bra efter det också. Något less var jag dock när jag skulle låsa entrédörrn och det inte gick. Som tur var kunde pappa komma och hjälpa mig och tillslut gick allt bra.

Imorgon tänker jag åka till birsta, på förmiddagen. Jossi börjar jobba tre så vi försöker väl komma iväg vid tio tiden för att hinna hem till hon börjar. Efter det tänker jag nog städa av lite, sen ska jag nog bara mysa på kvällen, själv eller inte återstår att se.

På fredag har jag inte allt för mycket planer. Funderar på att följa med tjejerna på träningen faktiskt. Nog för att den är himla sent på fredagkväll, men kan vara skönt att vara med dem också.

Till helgen jobbar jag kväll både lördag och söndag, men det ska nog gå bra. Blir nog lite partaj på lördag också som det ser ut, det vore himla roligt.

Vi får se vad som händer helt enkelt. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet! Men har man inget bättre för sig så;D

2010-02-04 @ 15:26:36
URL: http://mallabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0