Söndag

Helt ärligt, det är fortfarande något stört med min blogg och jag blir irriterad som tusan. Fattar inte vad felet ligger heller. Det går inte att trycka där man ska trycka för att det ska bli som vanligt igen. Jag som inte ens har gjort något liksom.

Näe, nog om det. Igårkväll var jag med tjejerna. Det var riktigt mysigt. Vi åt gott, spelade spel och pratade en hel del! Det blev prat om alltifrån barn, till giftermål och minnen sen man var liten. Helt sjukt mysig kväll måste jag säga. Mina tjejer är grymma.

Agerade även lite chaufför och det gick ju bara bra. Kom väl hem innanför dörren strax efter två någon gång och det var alldeles lagom.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Har varit en sväng till farmor med någon blomma och så vidare. Vi köpte även med oss fika, så vi blev där en stund.

Nu tänkte jag avrunda, men jag vill önska alla en fin alla hjärtans dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0